اسلب مرمریت مشکی اسپایدر

سنگ اسلب چینی قروه
1400-10-20
سنگ اسلب مرمریت هرسین
1400-11-04

اسلب مرمریت مشکی اسپایدر

اسلب مرمریت مشکی اسپایدر، پیشنهاد ما برای خلق فضایی خیره کننده و جذاب در دکوراسیون داخلی است. در این مقاله قرار است با هم ویژگی‌ها و کاربردهای این سنگ جذاب و چشمگیر را بررسی کنیم. برای داشتن یک انتخاب دقیق و بهتر، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مرمریت مشکی چه سنگی است؟

سنگ‌های ساختمانی انواع مختلفی دارند که از پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به سنگ‌های مشکی اشاره کرد. خانواده بزرگی از سنگ های مرمریت نیز در دسته سنگ های مشکی قرار می گیرند که شامل منحصربفردترین نمونه های سنگ در جهان می شود. این سنگ حاصل دگرگونی سنگ آهک تحت فشار و دمای بالا است.

زمینه سنگ‌های مرمریت مشکی دارای تنالیته های مختلفی از رنگ مشکی و رگه هایی با رنگ های مختلفی مانند سفید، طلایی و مسی است.

مرمریت اسپایدر

اسلب مرمریت مشکی اسپایدر از جمله سنگ های زیبا و لوکس می‌باشد. این سنگ در دو رنگ قهوه ای سوخته و مشکی موجود می باشد که وجود رگه های زرد و طلایی به صورت عنکبوتی روی آن، زیبایی خاصی به آن بخشیده و این سنگ را از نظر ظاهری بسیار خاص کرده. این سنگ با نام دهبید مشکی نیز شناخته می شود.

محبوبیت سنگ اسپایدر

سنگ‌های با رنگ تیره، در دسته رنگه‌ای گرم قرار می گیرند. این سنگ نیز با رنگ زمینه تیره و زیبای خود، شکوه و گرمی خاصی به فضا می دهد. از این رو این سنگ در بازار بسیار محبوب و از جمله زیباترین سنگ های مرمریت تیره موجود می‌باشد.

ویژگی های اسلب مرمریت مشکی اسپایدر

ویژگی های مثبت مرمریت اسپایدر در کنار قیمت بسیار مناسب این سنگ، باعث آن شده تا این سنگ به عنوان رقیب جدی برای سنگ های خارجی باشد. امروزه یکی از گزینه های مناسب جهت استفاده در ساختمان های لوکس در کانون توجه طراحان و سازندگان، مرمریت اسپایدر می‌باشد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • تراکم بسیار بالا
  • ساب پذیری فوق العاده : که باعث می شود که این سنگ براقیت و شفافیت بالایی داشته باشد. که این خود از جمله مهمترین ویژگی های این سنگ محسوب می شود.
  • مقاومت سایشی مناسب
  • مقاومت فشاری بالا
  • استحکام بسیار بالا
  • قیمت مناسب
  • جذب و نفوذ آب بسیار نا چیز
  • رنگ منحصر بفرد و ظاهر زیبا

موارد استفاده از مرمریت اسپایدر

اسلب مرمریت مشکی اسپایدر در طراحی نمای داخلی ساختمان بسیار کاربرد دارد. در واقع این سنگ با دارا بودن خطوط زیبای عنکبوتی در موارد بسیار زیاد و مختلفی همچون کابینت، آسانسور، فضای پشت تلویزیون و لابی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کف ساختمان، کف آسانسور، حاشیه ها، پله و زیر پله نیز از موارد دیگر استفاده از مرمریت اسپایدر می‌باشد. از این سنگ نمی توان در نمای خارجی ساختمان استفاده کرد؛ چراکه مقاومت آن در برابر خورشید پایین است اما بسیار مناسب برای استفاده در فضای داخلی ساختمان می‌باشد.

تاثیر رنگ مرمریت اسپایدر در فضای داخلی

در فرآیند طراحی دکوراسیون داخل ساختمان، توجه به روانشناسی رنگ ها دارای اهمیت بالایی می باشد. در روانشناسی رنگ ها، رنگ مشکی از جمله رنگ های خنثی و نشانه قدرت و مقام است. این رنگ برخلاف آنچه عموم مردم تصور می‌کنند، رنگ ناامیدی و عزا نیست؛ بلکه رنگی مهیج و تحرک آور است؛ در صورتی که رنگ های سفید رنگ های ساکن و بی تحرکی هستند.

با این حال بهتر است قبل از انتخاب رنگ برای طراحی دکوراسیون داخلی، به روحیات افراد توجه شود؛ چراکه برخی رنگ مشکی را دلگیر می دانند در صورتی که عده ای دیگر این رنگ را نشان دهنده نظم و قدرت می دانند.

 

مرمریت اسپایدر، یک سنگ کمیاب!

این سنگ به دلیل محدودیت در استخراج و عرضه کوپ، تا حدودی کمیاب است. همچنین به دلیل صادرات عمده و میزان تقاضای بالا برای این محصول، به صورت مشخص و محدود فرآوری و عرضه می گردد. معادن آن در استان فارس و در نزدیکی شهر صفاشهر واقع گردیده است. پیشنهاد ما استفاده از این سنگ در کنار سنگ های روشن تر است که باعث ایجاد یک ترکیب زیبا، چشم نوازی و شکوه و جلوه ی خاصی می‌شود.

عوامل موثر در قیمت اسلب مرمریت مشکی اسپایدر

  • اندازه و قواره کوپ سنگ
  • نوع و ماهیت سنگ
  • هزینه های استخراج و خرید کوپ
  • نوش برش و فرآوری
  • سورت یا درجه بندی سنگ
  • پاک بودن و حداقل بودن میزان رگه های موجود در سطح سنگ
  • هزینه های حمل و نقل

 

در حال حاضر سنگ مرمریت اسپایدر به صورت اسلب و تایل تولید می شود که با توجه به افزایش قیمت کوپ خام و سایر هزینه های تولید، فرآوری به روش اسلب مقرون بصرفه است.

جهت دریافت اطلاع از قیمت فروش سنگ مرمریت اسپایدر با مشاوران ما تماس بگیرید.

سنگ اسلب

 

سنگ مرمریت، خرید و فروش