تراورتن کرم رامشه

تراورتن عسلی تکاب
1401-01-31
تراورتن کرم تکاب
1401-02-19

سنگ تراورتن کرم رامشه

رامشه ممتاز یکی از سنگ‌های تراورتن کرم موجود در آتاسنگ می‌باشد که به دلیل رنگ و طرح زیبایی که دارد یکی از سنگ‌های پرکاربرد برای نما ساختمان‌هایی به سبک رومی و کلاسیک می‌باشد. این سنگ ها در مقایسه با سایر سنگ های تراورتن‌ها از تخلخل بیشتری برخوردار است و این امر موجب شده تا طرفداران بیشتری نسبت به سایر سنگ تراورتن‌ها داشته باشد.

رامشه ممتاز یکی از سنگ‌های روشن تراورتن می‌باشد و مانند سایر سنگ‌های تراورتن دارای سورت بندی‌های مختلفی می‌باشد. این سنگ در نگاه اول شباهت زیادی به سنگ حاجی‌آباد ابروبادی دارد با این تفاوت که نسبت به سنگ های حاجی آباد خلل و فرج آن بیشتر و مقاومت فشاری آن نیز کمتر است. به دلیل این ویژگی ها، این سنگ می‌تواند جایگزین مناسبی از لحاظ قیمتی با سنگ‌های گران‌قیمت ‌باشد. درواقع این سنگ در دسته سنگ های ارزان برای نما قرار می‌گیرد. سنگ تراورتن کرم رامشه ممتاز به دو صورت بی‌موج و موج‌دار فرآوری می‌شود که بیشتر به صورت بی‌موج یافت می‌گردد.

مشهورترین و با کیفیت ترین معادنی که در ایران اقدام به تولید این سنگ می کنند معدن سنگ تراورتن کاشان، سنگ تراورتن شکلاتی مناطق استان یزد و استان اصفهان می باشند. سنگهای استخراجی از این معادن غالبا به صورت اسلب و تایل فرآوری می شود. معدن سنگ تراورتن کرم رامشه در جنوب اصفهان و در نزدیکی شهر رامشه است. سنگ تراورتن رامشه به دلیل قیمت مناسب ازسنگ های پرفروش بازار داخلی و خارجی می باشد.

 

ویژگی‌های تراورتن کرم رامشه

به دلیل دارا بودن انواع رنگ، طرح و لعاب مورد توجه بسیاری از سازندگان قرارگرفته است.

به دلیل تخلخل بالایی که دارد، برای کار شدن در نمای ساختمان بسیار مناسب می‌باشد. این ویژگی باعث استفاده بیشتر سازندگان از این سنگ در نمای ساختمان شده است.

برخی از معماران برای اطمینان بیشتر سنگ‌های تراورتن را با اسکوپ در نما جای گذاری می‌کنند اما سنگ تراورتن کرم رامشه ممتاز به دلیل تخلخل بالایی که دارد، سیمان را به‌خوبی جذب می‌کند و دیگر نیاز به اسکوپ شدن ندارد.

طراحی ابر و بادی و وجود هاله‌های تیره و روشن بر روی آن باعث زیباتر شدن این سنگ می‌شود.

 

کاربرد سنگ کرم رامشه

  • نماهای بیرونی و داخلی ساختمان
  •  ستون سنگی
  •  صراحی
  •  سرستون سنگی
  •  تهیه جدول سنگی
  •  درپوش

جهت خرید یا دریافت اطلاعات و جزییات بیشتر با مشاورین ما با شماره های زیر تماس بگیرید : 

۰۹۱۳۳۱۶۵۰۶۴

۰۹۱۳۰۶۱۳۲۳۶


قیمت تراورتن کرم رامشه

قیمت سنگ تراورتن کرم رامشه به عوامل زیر بستگی دارد:

  • کیفیت سنگ، به هر میزان کیفیت سنگ بالاتر رود قیمت سنگ هم بیشتر می شود.
  • ساب و برشی داده شده به سنگ
  • برش دقیق نیز باعث می‌شود زمانی که سنگ تراورتن کرم رامشه ممتاز در ساختمان استفاده می‌شود نظم و ترتیب بسیار عالی داشته باشد.
  • قیمت فروش تراورتن رامشه نسبت به سایر سنگ‌های تراورتن مناسب می‌باشد به همین دلیل از سورت‌های ضعیف‌ترین سنگ که قیمت ارزان‌تری دارند برای مصارف پشتکار استفاده می‌کنند.

عکس‌هایی که در ادامه برای شما قرار داده ایم، نمونه هایی از کاربرد این سنگ می‌باشد که می‌توانید از آن‌ها جهت ایده گرفتن هم استفاده کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تراورتن کرم طرق

سنگ تراورتن سفید