خرید انواع سنگ اسلب

سنگ اسلب زیبا
خرید و فروش سنگ اسلب
1400-01-31
سنگ نمای خانه ویلایی
سنگ نمای ساختمان ویلایی
1400-02-07
سمگ اسلب مشکی

آشنایی شما با سنگ اسلب چقدر است؟ شاید ساختمان های با کلاس و لوکسی را در سطح شهر دیده باشید که سنگنمای آنها، ذهن را فریفته میکند و آنچنان زیبا و صیقلی هستند که چشم انداز زیبایی ایجاد کرده اتد. سنگ اسلب، سنگی است که در اندازه های بزرگ در ساختمان ها بکار می روند. با مهراد استون، از معتبر ترین مراجع خرید انواع سنگ اسلب در اصفهان همراه باشید تا این سنگ را باهم بررسی کنیم.

سنگ اسلب چیست؟

همانطور که قبلاً هم گفتیم سنگ اسلب، در ابعاد بزرگ برش خورده و سایز آن 2.2 در 1.2 متر می باشد. کوپه سنگ اسلب، وقتی از معدن خارج و به کارخانه ها وارد میشود، برش های مختلفی در ابعاد مختلف میخورد. بزرگترین برش از هر کوپ را، اسلب می گویند.

از خصوصیات مهمی که بیشتر سنگهای اسلب، علی الخصوص، سنگ اسلب از نوع چینی دارا هستند، قابلیت صادر شدن آن‌هاست. این گونه از سنگ را باید با ساب خیلی خوب، ضخامت خیلی دقیق و با شفافیت قابل توجه فرآوری کرد تا بتوان جهت صادرات گزینه قابل انتخابی به شمار بیاید . زمانی که برش اسلب همراه دقت صورت بپذیرد، ضخامت سنگ اسلب دقیق و یکدست می شود که این مسئله، در بحث صادرات بسیار از اهمیت زیادی برخوردار است. همه ی سنگ‌ها اعم از سنگ مرمر، سنگ تراورتن، سنگ گرانیت و سنگ مرمریت اصفهان  را می شود بروش اسلب برش داده و فرآوری کرد. با ما باشید تا انواع سنگ های اسلب آشنایی داشته باشیم.

سنگ اسلب

از غالب کاربردهای سنگ اسلب در جداره های لابی ساختمان های بزرگ و لوکس، دیوارهای شومینه‌های لاکچری، کانتر آشپزخانه و فروشگاه ها، روشویی‌های سرویس بهداشتی های مجتمع خرید ها و ….بهره می برند. از طرفی دیگر ، کاربردهای اسلب بهره گیری در لایتباکس‌ها یا جعبه چراغ ها است برای اینکه باکس بیشتر از سنگ مرمر استفاده می‌شود،بخاطر اینکه شاید می‌دانید سنگ مرمر نور را از خود عبور می‌دهد و جلای بسیار زیبای خود را چند برابر میکند.

سنگ اسلب مشکی لاشتر

سنگ مشکی رنگ لاشتر از با کیفیت ترین سنگ‌های ساختمانی مشکی بشمار می آید که مجموعه معادن استخراج سنگ مرمریت لاشتر در جنوب استان اصفهان قرار دارد .این سنگ زمینه مشکی داردکه در آن رگه‌های سفیدی یافت می شود. این سنگ، از مقاوم‌ترین و مستحکم‌ترین سنگ‌های مرمریت می باشد که مقاومت فشاری بسیار بالایی دارد. سنگ لاشتر که ظاهر زیبا و چشم نوازی دارد، جایگاه بسیار مناسبی بین طراحان و ساختمان سازان کسب کرده است و استفاده‌های متنوعی از این سنگ در قسمت های متعددی از ساختمان می گردد. به طور کلی،از تمام ویژگی‌های ذکر شده که بگذریم، برای اسلب مشکلی لاشتر، می شود گفت در میان سنگ‌های مشکی اسلب مشکی لاشتر از قیمت پایین تری بهره مند است. علاقه مندان برای خرید انواع سنگ اسلب میتوانند روی لینک کلیک کنند

سنگ اسلب چینی ازنا

هروقت  صحبت از سنگ میشود، یکی از تصاویری که به ذهن هر فرد می آید ساختمان، سازه یا بناهایی می باشند که با سنگ طراحی و به اجرا در آمده اند. سنگ‌هایی که برای ساختمان سازی بهره وری می شوند در ابعاد مختلفی فر آوری شده و هر کدام برای قسمتی از ساختمان کاربرد خواهند داشت. سنگ‌های ساختمانی به روش پلاک یا طولی یا به شکل سایز شده اصطلاحاً حکمی می باشند. نوع دیگر از سنگ‌های مورد استفاده در ساختمان سازی،  اسلب‌ها هستند که در ابعاد خیلی بزرگ تر از دیگر سنگ‌های ساختمانی می باشند.

یکی از گونه های این سنگ، سنگ اسلب چینی ازنا است که از پرطرفدارترین سنگ‌های ایرانی بشمار می آید و با زمینه سفید رنگی که داراست، باعث شده طرفداران بیشماری را به خود جذب کند. جنس کریستالی که این سنگ دارد، دلیلی شده ساب و براقیت خیلی خوبی داشته باشد به نحوی که می‌تواند انعکاس نور را بسیار تمیز انجام دهد. بیشتر طراحان و مهندسان از روش های بوک مچ و فورمچ این سنگ اسلب بهره می برند تا طراحی مجللی در کف سالن‌ها و تالار‌های پذیرایی مجلل به ارمغان بیاورند. از گونه خای اسلب چینی ازنا در سنگفرش، نمای داخلی سازه ، قضای بیرونی و اصلی، بدنه راه پله‌ها و در سرویس‌ بهداشتی بهره ببرند.

سنگ اسلب چینی الیگودرز

سنگ اسلب چینی الیگودرز از نوع سنگ‌های اسلب پرکاربرد و طرفدار در زمینه ساختمان‌سازی اسن که در جزو با کیفیت‌ترین سنگ‌های ساختمانی دسته بندی می شود. از این سنگ در پروژه‌های لوکس بهره وری به عمل می آید. این سنگ با نقش و نگار و رگه‌هایی که داراست باعث زیبایی و چشم نوازی  خارق العاده محیط می‌شود. به صورت کلی سنگ چینی الیگودرز در کارخانه‌هایی تهیه و گردآوری می شوند که الزاماً مجهز به دستگاه‌های با کیفیت و به‌روزی باشند که در نتیجه این سنگ با ضخامت و کیفیت دقیق فرآوری شود. از مهم‌ترین و قابل توجه ترین ویژگی‌های این سنگ می شود به جذب آب کم، تراکم بالا و ساب پذیری شگفت آنگیز آن اشاره نمود. این نوع اسلب هم مثل اسلب چینی ازنا که در ادامه توضیح میدهیم، از ویژگی بوک مچ و فورمچ کردن میتواند بهره ببرد.

استفاده های سنگ اسلب

گونه های مختلف سنگ اسلب در بخش‌های متنوع ساختمان کاربردهای زیادی دارند. فروش سنگ اسلب به علت ابعاد و اندازه بزرگی که بنسبت بقیه سنگ‌های طولی دارد بهدف مهمی صورت میگیرد چون اسلب می شود سطح وسیع‌تری از یک قسمت ساختمان را دربر بگیرد. زمانی که از این سنگ با اندازه های بزرگ بهره وری شود، میشود زیبایی‌های طبیعی و خاص سنگ را بیشتر در مقابل نمایش قرار داد. سنگهای اسلب، بخاطر ظاهر لوکس و زیبایی که دارند می توانند جلوه خارق العاده ای به سازه بدهند به همین خاطر این روز ها طراحان محیط داخلی، در دیزاین های خود به شکل بسیار وسیعی، از گونه های محتلف سنگ اسلب بهره می برند.  برای خرید انواع سنگ اسلب و مشاوره در این زمینه میتوانید با ما تماس بگیرید.

تهیه سنگ اسلب با قیمت مناسب در ایران و اصفهان

کلیه دوستان و عزیزان، برای مشاهده نمونه های مختلف سنگ اسلب، چه به صورت حضوری چه به صورت آنلاین، می توانند تماس گرفته یا در واتسپ پیام دهند تا کلیه سنگهای اسلب موجود در اصفهان را با نازل ترین قیمت فقط با مهراد استون تهیه کنند