خرید سنگ نما در اصفهان

قیمت انواع سنگ نما
1400-02-18
سنگ لایم استون
1400-02-29

راهنمایی در انتخاب تراورتن برای سنگ نما در شهر و استان اصفهان

همانطور که آگاه هستید سنگ تروارتن یک سنگ رسوبی می باشد که بخاطر داشتن تنوع رنگی، از سنگ های تزئینی زیبا به شمار می آید. تخلخل زیاد سنگ تراورتن، باعث صفات عایق صوتی و حرارتی در این متریال می شود و با ملات های سیمانی، به نحو احسن در محلش، جایگیری می شود. از تراورتن برای استفاده در نما، چه داخلی و چه خارجی در ساختمان ها، حتی سنگفرش ها یا در کناره های استخر، استفاده می شود.

سنگ تراورتن، در مقایسه با سنگ های دیگر، وزن کمتری دارد که نتیجتاً فشار کمتری به کل ساختمان می آورد. از سویی دیگر، خاصیت بُرش پذیری و صیقل پذیری بالا، در ویژگی های این سنگ نهفته است. تنها ایرادی که این سنگ دارد، جذب آب بالای آن است که خب این روزها، مواد پوششی به هنگام بُرش و فرآوری، تقریباً این مشکل را حل کرده است. برای اطلاعات بیشتر درباره  خرید سنگ نما در اصفهان با ما همراه باشید.

خرید سنگ تراورتن و سنگ نما در شهر اصفهان، استان اصفهان

بورس  سنگ‌های تراورتن در کشورمان،از قیمت‌های مختلفی برخوردار است، که وابسته به درجه و کیفیت سنگ‌ها قیمت گذاری می شوند.. هرچقدر، سنگ از سطح صیقلی و تخلخل کمتری در خود، برخوردار باشد، از کیفیت بالاتری و طبیعتاً قیمت بیشتری برخوردار است. ولی اگر سطح صیقل داده شده باش و با موادی عیوب آن، گرفته شود، باید به میزان کیفیت مواد استفاده شده، توجه کرد. کشور ما ایران، از سنگ‌های تراورتن باکیفیتی برخوردار می باشد که بیشتر، از معادن شهرهایی مثل کاشان، عباس آباد، اصفهان، یزد و آذرشهر استخراج می گردد. ولی در میان تراورتن‌های وارداتی، ترکیه، زبان زد است.

در ایران بیشتر، تراورتن‌ها با ضخامت 1.6 و 1.8 سانتی متر، عرضه می گردند. باید در لحظه خرید این گونه از سنگ ها به کیفیت و ظرافت برش سنگها دقت کنید. چونکه این قضیه در زیبایی پیاده سازی موثر می باشد. بخاطر اینکه در سازه ها از تراورتن خام بهره گیری نمی شود و سنگ دارای یک لایه محافظ می باشد، باید در نگهداری از آن توجه کافی به عمل آید. همینطور، توصیه می گردد، جهت تمیزکردن این سنگ‌ها، از مواد اسیدی و قلیایی بکار گرفته نشود و از ابزار آلاتی که در تمیزکاری امکان دارد باعث خراش بوجود آمدن روی سطح آن شوند، اجتناب کنید.

در کنار استفاده از این توضیحات مختصر، لیست قیمت فروش سنگ نما در اصفهان را مشاهده کنید و با مقایسه، بهترین آنر انتخاب کنید. مهراد استون، همراه با تجربه‌ی بسیار، به شما کمک می کند تا بهترین سنگ ها و بهترین قیمت هارا برای سنگ نما در اصفهان مقایسه و انتخاب کنید.