رنگ های متفاوت مرمریت

سنگ چینی
1400-04-23
سنگ تراورتن حاجی آباد
سنگ تراورتن حاجی اباد
1400-06-10
مرمریت رنگی

استفاده از مرمریت در طراحی داخلی یک حس ظرافت را منتقل می کند. یکی از مشکلات انتخاب مرمریت این است که ممکن است دو بلوک رنگ های متفاوتی داشته باشند، یا درکل شبیه هم نباشند. در چنین موقعیتی، بعضی ها برایشان تفاوت ندارد و هر آنچه که از طبیعت است  زیبایی خاص خودش را دارد. بعضی دیگر علاقه ای ندارند چرا که ممکن است این ناهمخوانی رنگ برای دکوری که مد نظر دارند زیبا نباشد.

دلیل اصلی این است که ترکیب مرمریت ها متفاوت می باشد. حتی اگر از ساختار همسانی نیز داشته باشند، زمانی که نسبت ساختارها متفاوت است، همچنان به تفاوت رنگ سبب می شود. برای بعضی از اسلب ها، یاس بنفش رنگ اصلی است، در حالی که برای دیگر اسلب ها، رنگ طلایی رنگ اصلی است.دلیل اسلب های رنگ بنفش تین است که حاوی منگنز بیشتری است، در حالی که اسلب های رنگ طلای اصلی دارای کروم بیشتری هستند.

برای دریافت قیمت روز و یا محصولات بیشتر، میتوانید تماس بگیرید یا پیج اینستاگرام مارا فالو داشته باشید

رنگ طلایی، رنگ اصلی است

علاوه بر ترکیبات متفاوت مرمریت، اتمام های متفاوت می تواند رنگ های مختلفی نیز ایجاد کند. به عنوان نمونه سنگ مرمریت سبز طاووس رنگ رنگ سطح پایان جلا تیره تر است در حالی که سطح پایان چرمی که شبیه به سطح عتیقه است از نظر رنگ روشن تر است و داشتن نوعی سادگی ابتدایی است.

اتمام کار چرمی

هیچ دو قطعه مرمریت یکسان نیست، هریک از آنها متفاوت هستند. اگرچه ترکیبات و اتمامهای مختلف باعث رنگهای متفاوت مرمریت می شود و هیچ سنگ مصنوعی را نمی توان با آن مقایسه کرد.