سنگ اسلب تراورتن

سنگ تراورتن تکاب
سنگ تراورتن تکاب
1400-07-20
سنگ تراورتن کرم ابیانه
سنگ تراورتن کرم ابیانه
1400-08-15
سنگ اسلب تراورتن

سنگ اسلب تراورتن

سنگ اسلب تراورتن دارای بافتی لوکس بوده است که یک نمای منحصر به فرد را ایجاد می کند. به همین جهت از آن در نما، سنگ کف، محوطه سازی، سنگ پله استفاده می شود. این سنگ دارای طبیعتی گرم می باشد. از ویژگی های این سنگ  می توان به وزن کمتر، چسبندگی بالاتر و همچنین طرح های غالبا موجدار که در آن جلوه سنتی و روستایی دیده می شود، اشاره نمود. سطح این سنگ خنک می ماند و بهترین گزینه برای استفاده در پاسیو ها و کناره های استخر در مناطق گرم سیر می باشد .از مهم ترین خصوصیت قابل توجه در رابطه با سنگ های اسلب تراورتن این است که رنگ آن ثابت است و با گذشت زمان تغییر نمی کند . این سنگ در عین زیبایی مقرون به صرفه نیز می باشد.

سنگ اسلب تراورتن در مهراد استون با قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی عرضه می گردد.

سنگ اسلب نوعی برش سنگ است که با ابعاد بزرگتر از120*220 سانتی متر می باشد ، اسکپ های سنگ پس از خروج از معدن به کارخانه های سنگ بری منتقل شده و سپس در ابعاد بسیار متنوعی برش داده می شوند.

سنگ اسلب تراورتن در ایران کاربری برای نمای بیرون ساختمان داشته و عمدتا در ابعاد پلاک نیز فرآوری می شود و همچنین میزان بالای تولید اسلب تراورتن برای بازارهای صادراتی صورت می گیرد و از بالاترین کیفیت در زمینه تولید برخوردار است.

سنگ  تراورتن چیست ؟

سنگ  تراورتن نوعی سنگ آهک متخلخل است که در دسته سنگ‌های رسوبی و تزیینی قرار می گیرد. این سنگ بر جای مانده از رسوبات چشمه‌های آب گرم هستند. حفرات موجود در این سنگ به دلیل فضای اشغال شده توسط گازهای موجود در آبهای گرم منبع رسوب گزاری است. هرچه عناصر محلول در آب این منابع کمتر باشد، رنگ سنگ روشن‌تر خواهد بود. تراورتن کاربردهای مختلفی در داخل و خارج ساختمان دارد .

مقاومت بالا و تنوع طرح و رنگ سنگ تراورتن باعث گرایش روز افزون معماران و فعالان صنعت ساخت و ساز به این سنگ زیبا شده است. کشور پهناور و غنی ایران با زمین شناسی منحصر به فرد خود ذخایر تراورتن متنوعی را در دل خود جای داده است.

موارد استفاده سنگ تراورتن: مناسب برای تمامی موارد، در فضاهای خارجی ، داخلی ، ابزار زنی و کارهای حجمی .

 

ویژگی های سنگ اسلب تراورتن

  • از خصوصیت قابل توجه  اسلب تراورتن می توان به تنوع رنگ آن اشاره کرد. در این بین می توان به بازه رنگ کرم، سفید، سیلور، قرمز، زرد و شکلاتی اشاره کرد .
  • تخلخل سنگ اسلب باعث افزایش چسبندگی با ملات و مطلوبیت آن جهت استفاده در نما می گردد.
  • از ویژگی های مهم سنگ اسلب می توان به صادراتی بودن این سنگ اشاره نمود ، از این رو تولید و ارائه سنگ اسلب از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. لازم به ذکر است ضخامت استاندارد در این سنگ 2 سانتی متر می باشد، برش سنگ اسلب باید بسیار دقیق و یکنواخت انجام شود تا بتواند کیفیت لازم جهت صادرات را داشته باشد.

سنگ اسلب تراورتن

کاربرد سنگ اسلب تراورتن

از سنگ اسلب به عنوان سنگ تزئینی در دیوارها و بعنوان سنگ کف ساختمان می توان استفاده نمود. سنگ تراورتن اسلب بیشتر در دیوارها و نماهای داخلی کاربرد دارد.
همچنین می توانید در لابی ها، در دیوارهای سالن منازل، سالن های کنفرانس و سایر مکان های دیگر استفاده نمایید و جلایی خاص به فضا خود دهید.

انواع سنگ اسلب

  • سنگ اسلب تراورتن
  • سنگ اسلب مرمریت
  • سنگ اسلب گرانیت

بررسی قیمت سنگ اسلب تراورتن

قیمت سنگ اسلب تراورتن به پارامتر جنسیت ، ضخامت و همچنین ابعاد درخواستی وابسته بوده و هرآنچه از ابعاد بزرگ تری برخوردار باشد ، قيمت سنگ اسلب نیز افزايش خواهد داشت .

اسلب های گرانیت خارجی قیمت های بسیار متفاوتی دارند و با توجه به نوع کاربری، نوع سنگ، رنگ و فرآوری ، قيمت سنگ اسلب متفاوت خواهد بود.

سنگ تراورتن

خرید انواع سنگ اسلب

 

خرید و فروش سنگ اسلب در اصفهان