فروش سنگ اسلب در اصفهان

تفاوت سنگ مرمریت و لایمستون
1400-03-12
اسلب مرمریت مشکی طلایی
سنگ اسلب
1400-03-15
سنگ اسلب

سنگ اسلب اصفهان

خرید سنگ اسلب در اصفهان را با سنگ مهراد تجربه کنید. سنگ اسلب، از ورقه هایی با سایز بزرگ تر و به شکل استاندارد از ابعاد بالاتر 120 یا 130 سانتی می شود این کلمه را به کار گرفت. از حیث کیفیت، می شود این سایز را در بیشترین درجه کیفی طبقه بندی کرد. بخاطر اینکه برای فرآوری این سایز به بکارگیری ماشین آلات و تکنولوژی مدرن نیاز داریم و در کنار آن هم از با کیفیترین مواد اولیه باید استفاده گردد که در ادامه‌ی مطلب به علت آن پی خواهیم بُرد.

مشتری برای اینکه گونه ای از سنگ ساختمانی را در سایز اسلب بدست بیاورد، باید بهترین نوع کوپ از نظر درجه و ابعاد کوپ را خرید که طبیعتاً از لحاظ قیمتی، این سنگ از بالاترین قیمت بهره مند می شود و بخاطر همین، مشتری باید سنگ اسلب را با بالاترین کیفیت تهیه کند و همچنین به تهیه مواد اولیه شیمیایی و … با کیفیت مرغوب و خوبی نیاز دارد. این مطلب برای آشنایی کامل با این سنگ طراحی شده است.

فروش اسلب در اصفهان

در ابتدا غالباً، از ابعاد اسلب برای پروژه های صادراتی  و خارج از کشور بهره وری می شد ولی چندین سال است که بسیاری از هموطنان، به سنگ اسلب برای سنگ های ساختمانی جهت پروژه هایشان دست زده اند. همچنان از آن بسیار کم بهره وری می شود و از مثالهای ویژه ی آن به استفاده در ورودی های سازه های تجاری ،مسکونی و اداری ،هتلها ،لابیها و طراحی دکوراسیون مثل استفاده از سنگ مرمر برای عبور نور، نام برد. لازم به ذکر است که از سایز اسلب میتوان در سطح کف ساختمان و دیواره نیز بهره گیری کرد.

در پاراگراف قبل، سایز سنگ را بعنوان پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت آن نام بُردیم، اما حالا در این قسمت باید پارامترهایی مثل ضخامت و گونه‌ی سنگ را برای قیمت فروش سنگ اسلب تاثیر گذار دانست. مثلاً اسلب مرمر بنسبت مرمریت قیمت بالاتری دارد. قطعا شما خواننده عزیز، با گوناگونی سنگ های ساختمانی بخوبی آشنا هستیدکه شامل: مرمریت،تراورتن،مرمر،تراونیکس، لایمستون ،گرانیت ،چینی و کریستال،که تمامی آنان امکان تولید در سایز اسلب را دارند. در ادامه، هریک را بصورت مجزا بررسی خواهیم کرد.

کاربرد سنگ اسلب

کاربری های سنگ های ساختمانی بر مبنای جنسیت،به نمای داخل،نمای خارجی و محوطه سازی خلاصه می گردد، ولی بیشتر کاربری سنگ اسلب در نمای درونی سازه و آنهم در کف، بدنه و همینطور آشپزخانه می باشد.

سنگ اسلب زیبا

معمولاً در محیطی از آن بهره وری می شود که از دید کافی در سازه برخوردار باشد و اصولا طراحان از آن بعنوان اهرمی برای بیشتر کردن بازدهی طرح استفاده می نمایند.

مثلا، وقتی که شما میخواهید کف سازه‌ی خود را سنگ کنید، از چالش هایی که با آن رو به رو خواهید شد،  ناسازگاری طرح ها و همینطور، شیب بندی آن است و اگر دقت کنید، هر آنچه سایز بکار رفته بزرگتر باشد بنسبت ناقصی های .ذکر شده کمتر خواهد بود و کاربری اسلب در سطح ساختمان قاعدتاً به کیفیت این قسمت هم خواهد افزود.

حالا که از گوناگونی سنگ های ساختمانی صحبت کردیم، در بخش بعدی بررسی یکی یکی، سنگ های اسلب را بررسی خواهیم کرد. شاید شما به این نتیجه رسیده باشید که مرمریت از سایر سنگ های ساختمانی کاربردی تر و تقاضای بالاتری در مقایسه با بقیه برخوردار است و همین مقایسه را برای اسلب مرمریت میتوان مطرح کرد.

از خصوصیات مطرح مرمریت، تنوع رنگ (کرم،مشکی،سفید و …) است که موجب شده تا در بسیاری از پروژه های ساختمانی مطابق با سلیقه کارفرما از ابعاد اسلب این سنگ، استفاده کرد و با درصد بالایی می توان این احتمال را داد که اسلب مرمریت جز پر متقاضی ترین سنگ های ساختمانی در این اندازه است.

سنگ اسلب

سنگ اسلب تراورتن

سنگ تراورتن در ایران مورد استفاده برای نمای بیرون ساختمان داشته و بیشتر در اندازه پلاک نیز استفاده می شود و تولید سنگ اسلب تراورتن برای بازار داخلی با این ویژگی ها به نفع نمی باشد.

جهت مشاهده نمونه های بیشتر، پیج اینستاگرام مهراد را فالو کنید

به خاطر این دلیل بیشتر تولید اسلب تراورتن برای بازارهای صادرات انجام می شود و از بیشترین کیفیت در حوزه تولید دارا است. از خصوصیت خوب و مهم تراورتن تنوع رنگ آن است که عبارت است از بازه رنگ کرم، سفید، سیلور، قرمز ، زرد و شکلاتی . در قسمت مربوطه به جزئیات هر کدام به ترتیب پرداخته ایم.

سنگ اسلب گرانیت

اسلب گرانیت

سنگ های گرانیت را در ادامه کامل معرفی خواهیم کرد. گرانیت یکی از محبوب ترین سنگ های ساختمانی دنیاست و کشور ایران نیز معادن زیادی از انواع سنگ گرانیت (سفید،کرم،مشکی،قرمز و سبز کاهوئی) را دارد. اسلب گرانیت یکی از پرتقاضاترین ابعاد برای صادرات به کشورهای اروپایی است و البته باید به این نکته توجه کرد که با کشورهایی مانند چین و هند را در رقابت هستیم. این ابعاد عمدتا توسط مولتی وایر انجام می شود و بیشتر تولید گرانیت در اندازه اسلب در شهرک های صنعتی محمودآباد اصفهان و شمس آباد تهران انجام میشود.

سنگ مرمر در ایران از تنوع رنگ زیادی برخوردار است و ایران را می توان به عنوان یکی از قطب های مرمر از لحاظ ذخایر معادن در دنیا مطرح دانست.در گذشته بیشتر سنگ های اسلب را با سنگ اسلب مرمر معرفی می کردند. و به دلیل  ویژگی عبور نور این سنگ، از ابعاد اسلب آن در دکوراسیون داخلی و ورودی ساختمان ،هتل و … استفاده می شود. هم در بازار داخلی و هم برای صادرات از این ابعاد مرمر استفاده میشود.از نظر تنوعات رنگ نیز می توان به زمینه های سبز،سفید،پرتغالی،شکلاتی و آبی  نام برد.که در قسمت  مربوطه به نکات آنها به ترتیب پرداخته ایم.

سنگ اسلب چینی

سنگ های چینی  انواع رنگ سفید،سفید خاکستری و مشکی دارا بوده و جز اندک سنگ های ساختمانی است که میتوانیم در نمای داخل و بیرون ساختمان از ان استفاده کنیم. در این میان می توان اسلب سنگ چینی مثال بزنیم که در این سال ها برای بازار صادراتی و از آن برای کف ساختمان در بازار داخلی هم استفاده میشود. از تنوع نوع بر پایه مدل معادن می توان به چینی ازنا، قروه، سفید سیرجان و مشکی سیرجان و الیگودرز نام برد که در قسمت مربوطه توضیح کامل داده شده است. این مطلب ادامه دارد. شما می توانید قبل از  خرید سنگ اسلب با کارشناسان فروش ما در تماس بوده و ما آماده ایم خدمات خود را در بصورت صادراتی یا در کل ایران به صورت مستقیم تقدیمتان کنیم.