خرید و فروش سنگ اسلب

ساختمان با نمای سنگی
خرید سنگ نما ارزان با کیفیت مناسب
1400-01-25
سمگ اسلب مشکی
خرید انواع سنگ اسلب
1400-02-04
سنگ اسلب زیبا

خرید و فروش سنگ اسلب

برش سنگ اسلب، یک روش از برش از کوپ در ابعاد بزرگ است که ضخامت و مساحت بیشتری نسبت به بقیه سنگ های مورد استفاده در ساختمان دارد. این سنگ در سنگ نما، به دیوار، کف و پله نصب می گردد. این رورش برش از سنگ، تنوع و مدل های زیادی دارد و رگه های طبیعی آن جلای محصور کننده ای در آن ابعاد بزرگ به سنگ داده است. بدلیل آنکه این سنگ از حد نرمال، خیلی بزرگ تر است، پس طبیعتاً روش فرآوری آن هم، به مراتب، خیلی سخت تر و پیچیده تر خواهد بود که دستگاه های برش مخصوص به خود را دارد. به همین علت است که قیمت آن بالا است و زیبایی آن، نسبت به بقیه سنگ ها، خیلی بیشتر است. خرید و فروش سنگ اسلب در اصفهان را، فقط در مهراد استون ، با بهترین و نازل ترین قیمت ها بخواهید.

سنگ اسلب

خرید و فروش سنگ اسلب در اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای مرکزی کشور است که به دلیل استراتژیک بودن موقعیت جغرافیایی ، هم معادن زیادی دارد ، هم به تمامی معادن کشور مسیرهای نسبتا کوتاهی دارد (به دلیل مرکزیت داشتن) و هم تعداد زیادی کارحانه سنگبری و فراوری سنگ دارد. خرید و فروش  سنگ اسلب در اصفهان بی شک بخش بزرگی از صنعت سنگ اصفهان در مرکز ایران است .بسیاری از این اسلب های بدلیل کیفیت بالای سنگ اولیه و معادن مرغوب این منطقه ؛ عمدتا صادرات میشود.

سنگ اسلب، در چه ابعادی برش میخورد؟

سنگ اسلب، معمولاً در ابعاد 220 در 120 سانتی متر، برش میخورد. بعد آنکه کوپ سنگ ها، از دل کوه استخراج شدند، آنهارا به سنگبری انتقال میدهند تا با دستگاه، فرآوری های مخصوص به خودش را تجربه کند.

به این دلیل که سنگ اسلب، از پتانسیل صادراتی تولید و ارائه  برخوردار است، اهمیت خیلی بالایی برای سنگفروشان و سنگبران دارد. برش سنگ اسلب طبق قاعده، به صورت ساب عالی، شفافیت زیاد و ضخامت دقیقی فرآوری می شود. حتی اینکه، برش آن باید یکدست و بسیار دقیق باشد تا در نتیجه، برای صادرات، با کیفیت و عالی باشد.

استفاده های سنگ اسلب

نمونه کاربردهای اسلب یک تکه بزرگ را می توان سنگ تزئینی در نمای داخلی ، دیوارها و حتی برای کف ساختمان بیشتر، در لابی و راهرو های بزرگ و مجلل استفاده می شود. سنگ اسلب ساختمانی برای دیوار، سالن خانه ها، پاساژها ، جهت دیزاین لابی ها به عنوان قاب اسلب ، سالن های کنفرانس و همایش ، هتل، رستوران های شیک و مجلل و در مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. بهره گیری از این سنگ این نتیجه را بر عهده دارد که فضا و محیط، جلای خاص و لاکچری پسندی پیدا کند. حتی به نحوی، کاربرد این سنگ ها به شکل قرینه افقی با دو اسلب (یعنی به صورت افقی، نسبت به یک خط، قرینه باشند) و قرینه افقی عمودی با ۴ اسلب (یعنی نسبت به یک نقطه، همه قرینه باشند) به دلیل ایجاد جلوه بسیار زیبا و هنری پسند، رایج است.

سنگ اسلب فوربوک

مزایا و فواید این سنگ برای کاربرد در ساختمان

اثربخش زیبایی و جلوه های خیره کننده

سنگ اسلب، مثل یک تابلوی نقاشی طبیعی عمل میکند. یعنی بواسطه یکدست بودن طرح و رنگ طبیعی و لایه های تشکیل دهنده آن، یکی از زیباترین انتخاب ها برای اثربخش زیبایی به محیط می باشد.

تنوع رنگ و طرح

این سنگ دارای مدل های زیاد در زیبایی و رنگ و لعاب می باشد، بدلیل اینکه سنگ های اسلب به بازار ارائه میشود، به هیچ وجه، رنگ مصنوعی در تهیه آن، استفاده نمی شود و برش خوردن این سنگ با همان شکل و شمایل طبیعی که دارد، در بازار ارائه می شود.

استحکام

نوعی دیگر از ویژگی های این سنگ ، استحکام و سختی و مقاومت طبیعی آن می باشد . سنگ اسلب، چون استحکام و قدرت زیادی دارد، در برابر فشارهای فیزیکی، خرد شدن، تکه تکه شدن یا شکستن و تغییر دمای هوا، دوام بالایی دارد.

سنگ اسلب بزرگ

حمل و نقل سنگ های اسلب

نحوه ی انتقال سنگ های اسلب بخاطر هزینه بالای تولید و در نتیجه ارزش مادی آن، ابعاد بزرگ و ضخامت کم و شکننده بودن آن، اهمیت ویژه ای دارد که در صورتی گخ نکات ایمنی رعایت نگردد، نتیجه آن تخریب سنگ و ایجاد خسارات و زیان های مالی می شود.

از روش های زیادی برای جابه جایی و انتقال سنگ های اسلب استفاده می شود ولی پر طرفدار ترین آن استفاده از جرثقیل در پالت ها و استند های چوبی  جهت جابه جایی سنگ اسلب است.

برای انتقال و صادرات سنگ های اسلب به قاره‌ی آمریکا و اروپا، به دلیل مسافت زیاد، از استند های فلزی استفاده می شود.

خرید سنگ اسلب و قیمت آن

بدلیل اینکه این سنگ مراحل تولید نسبتا سختی را داراست و یک سنگ کاملاً طبیعی حساب می شود، قیمت و ارزش این سنگ نسبت به سنگ های دیگر طبیعتاً خیلی بالاتر می باشد. هزینه ای که جهت خرید و نصب سنگ اسلب باید به کار برد، بالا بوده و به همین دلیل، عاملی شده تا فقط یکسری افراد خاص بتوانند این سنگ را خریداری کرده و در ساختمان در نقاط با دید عالی نصب کنند.

خرید و فروش سنگ اسلب در اصفهان با نازل ترین قیمت ها، فقط در مهراد استون

نور پردازی با سنگ زیبای اسلب

در سنگ اسلب از نوع مرمر و برخی سنگ های دیگر، بواسطه گذر نور از لایه های روشن و باز آن، با بکار گیری و تنظیم نور در زیر این سنگ، جلوه بسیار زیبا و دیدنی تهیه می شود. اینگونه است که این امر قضیه، یکی از روش های تزئین و زیباسازی و اثربخشی هنری آن توسط سنگ شده و در غالب نمونه کار های کارشده میتوان این شیوه بکارگیری را مشاهده کرد.