سنگ کابینت اصفهان

تفاوت بین سنگ گرانیت و سنگ تراورتن
1402-01-04
سنگ درپوش
1402-07-26
سنگ کابینت اصفهان

سنگ کابینت اصفهان

سنگ کابینت دارای کاربرد زیادی در صنعت ساختمان و دکوراسیون می باشد بنابراین کیفیت و زیبایی آن بسیار مهم می باشد. مجموعه ی مهرداد سنگ یکی از کارخانه های موفق در تولید و عرضه ی سنگ های با کیفیت و متنوع برای کاربردهای ساختمانی می باشد. قیمت مناسب انواع سنگ های تولیدی این کارخانه بسیار مناسب می باشد و همین امر سبب رضایت مشتریان از خرید سنگ کابینت از این مجموعه شده است. انواع مختلفی از سنگ های متنوع و  مناسب برای کابینت از جمله سنگ چینی تا سنگ مرمر و گرانیت در این مجموعه تولید و قابل فروش می باشد. رنگ های متنوع در سنگ مخصوص کابینت می تواند انتخاب را برای سلایق مختلف آسان کند. سنگ های متنوع و گوناگونی به منظور پوشش بر روی کابینت مورد استفاده قرار می گیرد که باید از دوام و استحکام همچنین زیبایی برخوردار باشد. سنگ های رو کابینتی از سنگ های طبیعی همچون گرانیت و مرمرتا سنگ های مصنوعی و فرآوری شده مانند کورین، استفاده می شوند که می توانند حسی زیبا از طبیعت را  به آشپزخانه ببخشند. این نکته را باید در نظر گرفت سنگی که برای پوشش دهی روی کابینت مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای ویژگی هایی از جمله مقاومت و طول عمر بالا در برابر انواع آسیب ها همچون سایش و حرارت، باشد.

فروش سنگ کابینت در اصفهان

مجموعه ی مهرداد سنگ یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه ی صفحه کابینت در اصفهان و بزرگ ترین کارخانه سنگ اصفهان می باشد که با بهره گیری از دانش بالای خود و تکنولوژی روز دنیا همگام با نیاز بازار، سنگ هایی با کیفیت عالی و تنوع زیاد عرضه می دارد.این مجموعه با هدف تامین نیاز بخش های مختلف مصرفی در ساختمان مانند پوشش دیوارها، کفپوش ها، رو کابینتی، استفاده در وسایل مختلف همچون میز و کانتر آشپزخانه، انواع سنگ را در ابعاد و طرح های مختلف تولید و بفروش می رساند. قیمت های مناسب سنگ های کابینت میتواند در بازار فروش از نکات تاثیر گذار باشد. کیفیت و قیمت مناسب انواع سنگ به ویژه سنگ کابینت تولیدی این کارخانه همواره برای مشتریان رضایت بخش بوده است چرا که هدف نخست این مجموعه کسب رضایت مشتریان و بدنبال آن موفقیت در بازار رقابتی فروش سنگ می باشد. سنگ های جدید و بروز با طرح و رنگ های متنوع مخصوص کابینت از جمله تولیدات کارخانه ی مهرداد سنگ می باشد که بسیار زیبا و شیک می باشند و فضای مورد نظر را تا حد بالایی چشمگیرو جذاب می کند. تمامی این سنگ ها با قیمت بسیار مناسب و با کیفیتی رقابتی و مثال زدنی از طریق مراجعه به سایت این کارخانه بفروش می رسد. فروش سنگ های کابینت بدلیل عمده کاربردی که در این بخش یعنی سنگ کابینت دارد، بسیار پر فروش می باشد چرا که علاوه برظاهر زیبا دارای استحکام و مقاومت بالایی است و این نکته ی بسیار مهمی است که سازندگان ساختمانی به آن توجه زیادی دارند.

بهترین سنگ کابینت در اصفهان

بهترین نوع سنگ برای رویه کابینت، سنگ های کوارتز، کورین و گرانیت می باشند. سنگ گرانیت بدلیل قیمت زیادی که نسبت به سنگ های دیگر دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، سنگ کورین نیز بدلیل مقاومت کمی که در برابر حرارت و خط و خش دارد از استقبال کمتری برخوردار می باشد.  سنگ کوارتز گرچه از نظر قیمتی سطح بالایی دارد اما دارا مقاومت بسیار بالایی می باشد بنابراین برای ساخت رویه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع سنگ کابینت

امروزه در بازار جهانی فروش سنگ کابینت رقابت پایاپایی وجود دارد . سنگ هایی با تنوع بالا در طرح و رنگ که دارای زیبایی خیره کننده می باشند. در این بین سنگ مهرداد از بزرگترین کارخانه سنگ اسلب اصفهان در عرصه ی تولید سنگ های متنوع مخصوص کابینت می باشد که با کیفیتی بالا و طرح های چشم نواز ، نیاز بازار را بخوبی پاسخ داده است. انواع سنگ برای کابینت در نظر گرفته می شوندکه با توجه به اطلاعاتی که درباره ی کیفیت آنها داریم می توانیم بهترین گزینه را انتخاب و مورد استفاده قرار دهیم از جمله سنگ های کابینت عبارتند از:

-سنگ مصنوعی کورین

-سنگ مهندسی و فرآوری شده کوارتز

-سنگ منوعی مارمونایت

-سنگ طبیعی گرانیت

-سرامیک پرسلان

هرکدام از این سنگ ها ظاهر زیبا و متفاوتی دارند همچنین دارای میزان مقاومت متفاوتی نیز می باشند بنابراین با توجه به نیاز خود می توانید سنگ مورد نظر خود را خریداری نمایید.

ویژگی های سنگ کابینت اصفهان

اغلب سنگ هایی که برای فضاهایی همچون آشپزخانه و برای رویه کابینت ، کانتر و جزیره، مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای خصوصیات بارزی باشند تا بیشترین کارایی را داشته باشند. از جمله ویژگی ها عبارتند از:

-مقاوم در برابر انواع ضربه و خط و خش بدلیل استفاده از ابزاری همچون چاقو و ساطور و غیره در آشپزخانه

– نفوذ پذیری کم در برابر مایعات و آب چرا که اغلب کابینت و کانتر آشپزخانه در معرض تماس با آب و مایعات غذایی دیگر می باشند بنابراین باید نفوذپذیری این سنگ ها بسیار کم باشد

-مقاوم در برابر انواع لکه، سنگ های کابینت بدلیل تماس زیاد با مواد غذایی نباید دچار لکه شوند.

-نظافت راحت، سنگ های کابینت و کانتر آشپزخانه باید با کمترین مواد شوینده و به آسانی تمیز شوند.

– مقاوم در برابر دما و حرارت، محیط آشپزخانه بدلیل وجود وسایل گرما زا مانند اجاق گاز، همیشه در معرض حرارت قرار می گیرد بنابراین سنگ انتخابی بهتر است در برابر حرارت مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ نشود.

-مقاوم در برابر مواد شیمیایی اسیدی و بازی، سنگ های کابینت و بطور کلی آشپزخانه باید در برابر مواد شوینده ی شیمیایی و یا مواد غذایی که حالتی اسیدی و بازی دارند دچار خوردگی نشوند.

-زیبایی در رنگ و طرح، بدلیل ساختار آشپزخانه ها و حالت اپن مانند آن، هماهنگی بین رنگ رویه کابینت و کانتر آشپزخانه بسیار مهم می باشد و میتواند در زیبایی و جذابیت آشپزخانه تاثیر زیادی بگذارد.

قیمت سنگ کابینت اصفهان

با توجه به تنوع بالای سنگ هایی که برای پوشش روی کابینت مورد استفاده قرار می گیرد باید گفت عوامل زیادی بر قیمت این سنگ ها تاثیر گذار می باشد از جمله : جنس سنگ،کیفیت متریال های بکار رفته، ابعاد و سایز سنگ، برند کارخانه ی تولیدی، طرح و رنگ سنگ ها، که بر اساس این عوامل همچنین نوسانات بازار، قیمت گذاری می شوند. مهرداد سنگ با توجه به تمامی این جوانب، قیمت هایی که برای تولیدات خود در نظر گرفته است با توجه به کیفیت بالایی که دارند بسیار مناسب می باشند با اینحال مشتریان می توانند با در نظر گرفتن بودجه ی خود همچنین سلیقه و پسند خود سنگ مناسب را برای کابینت آشپزخانه ی خود انتخاب و تهیه نمایند. همانطور که میدانیم یکی از کاربرد های متداول سنگ در امور ساختمانی، استفاده از آن برای رویه کابینت، کانتر و میز آشپزخانه می باشد بنابراین انتخاب درست یک سنگ خوب برای این بخش بسیار مهم است. یک انتخاب درست برای سنگ کابینت می تواند فضای آشپزخانه و اجزای آن را هماهنگ و زیباتر سازد بنابراین برای ایجاد چنین فضایی بهتر است از سنگی که متناسب و هماهنگ با المان های دیگر آشپزخانه می باشد استفاده نمود. سنگ های کابینتی از تنوع قیمتی بالایی برخوردارند پس با این وجود میتوان نسبت به توان خرید خود، سنگ کابینت مورد نظر را تهیه نمود.

نمونه سنگ کابینت اصفهان