قیمت انواع سنگ نما

نمای سنگ و آجر
نمای سنگ و آجر
1400-02-14
خرید سنگ نما در اصفهان
1400-02-20

فروش انواع سنگ نما در اصفهان را فقط با مهراد استون بخواهید. کیفیت سنگ ها عالی بوده و برای مشاوره ی رایگان، با ما تماس بگیرید. در ادامه قیمت انواع سنگ نما را مشاهده خواهید کرد

نمونه سنگ های تراورتن دره بخاری که از قد و پای خوبی برخوردار است. قیمت این سنگ متری 650 تومان می باشد. جهت مشاهده عکس های بیشتر، با اینستاگرام یا واتسپ مهراد استون در ارتباط باشید.

نوع دیگری از سنگ دره بخاری موجود در فروشگاه مهراد استون را مشاهده میکنید که این سنگ هم از کیفیت خوبی برخوردار بوده و برای بکار گیری در سنگ نما، به صرفه تر است. قیمت این سنگ، متری 450 هزار تومان بوده که برای مصارف بیشتر و به صرفه تر، مناسب تر است.

سنگ عباس آباد، از مجموعه سنگ های محبوب ایرانی می باشد که صادرات آن به دنیا، اهمیت بسیاری دارد. این سنگ، از رنگ سفیدی برخوردار است که برای نماهایی که قصد استفاده از رنگ های حنثی را دارند، مناسب است.  قیمت سنگ عباس آباد بالا متری 850 هزار تومان بوده که نسبت به بقیه سنگ ها، از قیمت بالاتری برخوردار است.

تراورتنی که بالا مشاهده میکنید، از کیفیت دیگر تراورتن عباس آباد می باشد. این تراورتن، از درجه کیفیت مناسب تری برخوردار است  و به همین علت، قیمت پایین تری دارد. هر متر مربع از این سنگ، 650 هزار تومان می باشد.

با کیفیت ترین سنگ موجود عباس آباد، عباس آباد بالایی می باشد که همانطور که مشاهده میکنید، نسبت به بقیه درجاتش، رنگ سفید تری دارد.، سنگ عباس آباد بالا که بسیار زیبا می باشد و قد و پای مناسبی دارد، متری یک میلیون تومان در نمایشگاه مهراد استون به فروش می رسد.

تروارتن خویی که رنگ تیره تری نسبت به بقیه تراورتن ها دارد. این تراورتن تقریباً کرم رنگ است و قیمت آن به ازای هر متر مربع 300 هزار تومان می باشد.

تروارتن شکلاتی که رنگ تیره ای دارد، به ازای هر متر، 250 هزار تومان، به فروش می رسد.

تراورتن عسلی یزد، که رنگ تیره ای دارد با قیمت  250 هزار تومان به ازای هر متر مربع به فروش می رسد.

تراورتن تکاب، که با قیمت متری 350 هزار تومان به بازار عرضه می گردد.

تراورتن آتشکوه، متری 450 هزار تومان برای مصرف کننده، هزینه دارد.

لایمستون مرودشت که متری 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت انواع سنگ نما در اصفهان برای شما عزیزان تهیه شد تا با مقایسه بهتر، بتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید. جهت دریافت مشاوره و خرید سنگ، با ما تماس بگیرید. مهراد استون، یار همیشگی شما.